piątek, 14 października 2022

"Będę tobą" Janelle Brown

 7/10


     Często zastanawiam się jak to by było mieć siostrę bliźniaczkę i wydaje mi się, że super. Powieść "Będę tobą" Janelle Brown pokazuje, że nie jest do końca tak jak sobie wyobrażam.

     Sam i Ellie to bliźniaczki. Śliczne blondyneczki przez przypadek spotyka agentka gwiazd i w wieku dziewięciu lat rozpoczynają one karierę aktorską. Dziewczynki mają diametealnie różne charaktery: jedna jest zachwycona sławą, a druga wręcz przeciwnie. Sam, ta bardziej przebojowa, z czasem uzależnia się od tabletek, alkoholu i narkotyków. Siostra opłaca jej wszystkie odwyki i ratuje z każdej opresji. Jednak wydaża się coś co je poróżnia. Od roku nie miały kontaktu, więc Sam jest w szoku kiedy dzwoni matka i prosi o pomoc w opiece nad dwuletnią córką Ellie. Skąd się wzięło dziecko i czy jego mama faktycznie wyjechała do SPA?

    Książka porwała mnie od pierwszych stron. To co urzekło mnie najbardziej, to język. Styl autorki jest po prostu piękny! Jestem przekonana, że mogłaby napisać instrukcję obsługi odkurzacza, a ja czytałabym ją z zachwytem. 

      W powieści generalnie najważniejszy jest temat sekty. Jak podstępnie wciąga ludzi i nie zdają sobie oni nawet sprawy w co się wpakowali. Siostrzana miłość, uzależnienie, wpływ wychowania na dorosłe życie, relacje damsko - męskie... wszystko to i wiele więcej składa się na książkę, którą mogę Wam polecić z czystym sumieniem. A jesli ktoś z Was ma bliźniacze rodzeństwo, to tym bardziej przeczyta ją z wypiekami na twarzy. Czytajcie!

Wydawnictwo Agora

Stron: 440

Tytuł oryginału: I'll be you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz