wtorek, 30 grudnia 2014

Moje książki 2014

   Koniec roku tuż - tuż, pora więc na podsumowanie.
W tym roku udało mi się przeczytać więcej książek niż w zeszłym, co mnie niezmiernie  cieszy i mam nadzieję, że tendencja zwyżkowa utrzyma się nadal. 

   Pierwszą książką 2014 roku było "Drugie dziecko" Charlotte Link, ostatnia będzie Agata Christie. 
Od stycznia do grudnia udało mi się przeczytać około 70 książek.      Oto 10 najlepszych:


10. "Drzewo migdałowe" Michelle Cohen Corasanti;
9.  "Wyspa motyli" Corina Bomann;
8.  "Czarne skrzydła" Sue Monk Kidd;
7.  "Bukareszt. Kurz i krew" Małgorzata Rejmer;
6.  "Wszystkie moje mamy" Renata Piątkowska;
5.  "Wszystkie boże dzieci tańczą" Haruki Murakami;
4.  "Gwiazd naszych wina" John Green;
3.  "Tajemnica pani Ming" Eric - Emmanuel Schmitt;
2. "Złodziejka książek" Markus Zusak;
1.  "Sońka" Ignacy Karpowicz. 

   Nie uwzględniłam tu całej serii o Harrym Potterze, bo 7 miejsc byłoby od razu zajęte :-)

   Dziękuję wswzystkim tym, którzy odwiedzają mojego bloga i życzę Wam, żeby rok 2015 przyniósł nam wszystkim mnóstwo wspaniałej literatury. 

6 komentarzy:

  1. "Sońka" tez jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie ,,Złodziejkę książek" i też jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych książek przeczytałam jedynie Gwiazd naszych wina i złodziejkę książek, ale bardzo mi się spodobały :)
    Zapraszam: http://zaczytanaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Złodziejka i GWN u mnie od zawsze na liście ulubionych <3 Tobie rownież życzę szczęśliwego nowego roku, pełnego sukcesów i dobrych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złodziejka książek to naprawdę piękna i magiczna powieść :) A jeśli chodzi o resztę, myślałam o przeczytaniu czegoś autorstwa Haruki Murakami, może sięgnę w takim razie po "Wszystkie boże dzieci tańczą" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lea, Murakamiego trzeba dobrze zacząć, żeby pokochać. Proponuję na początek albo "Norwegian wood", albo jeśli lubisz elementy fantastyki "Kafkę nad morzem" :)

      Usuń