niedziela, 7 grudnia 2014

Książki pod choinkę

   Uważam, że jednym z najlepszych prezentów, jakie można komuś podarować jest książka. Nie ważne czy w formie papierowej czy elektronicznej, czy to będzie nowość czy może pozycja sprzed paru miesięcy. Najważniejsze, żeby była ciekawa.
Jeśli nie wiecie jaki tytuł sprezentować komuś z bliskich, przygotowałam dla Was krótką listę książek, które moim zdaniem są wciągające i warto je przeczytać. 

   "Czarne skrzydła" czytałam stosunkowo niedawno i nie łatwo było mi się oderwać od lektury. Losy służącej Hetty i jej pani potrafią pochłonąć bez reszty.

   Charlotte Link to sprawdzona autorka kryminałów, która swoją najnowszą książką potwierdza tylko klasę. "Nieproszony gość" to świetna powieść, w której jest tajemnica, morderstwo i zakończenie, którego nikt by się nie spodziewał.

   Miłośnikom gotowania powinna przypaść do gustu książka kucharska Zosi Cudny. "Make Cooking Easier" to porządna książka z mnóstwem apetycznych fotografii, w której każdy znajdzie coś dla siebie. 

   Dla obieżyświatów i tych, którzy marzą o dalekich wyprawach polecam książki Beaty Pawlikowskiej i Wojciecha Cejrowskiego. Mam w domu całą kolekcję tych autorów - mimo, iż tak różni oboje piszą rewelacyjnie, a fotografie w książkach są po prostu przepiękne.

   Z pozycji dla najmłodszych czytelników na uwagę zasługują z pewnością nowe książki Marcina Prokopa i Agnieszki Chylińskiej. Poza tym pięknie wydany zbiór bajek i wierszyków polskich klasyków. Wydawnictwo Nasza Księgarnia jak zwykle dobrze się spisało. 

   Mam nadzieję, że worek mojego Mikołaja jak zwykle będzie pełen książek, czego i Wam życzę :)




5 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki na prezenty :) Niestety nie każdy będzie zadowolony.. kiedyś kupiłam koleżance w prezencie za gościnę, miała niefajną minę, potem powtórzyła komuś, że niestety ona książek nie czyta.. Moja przyjaciółka dostała na urodziny 2 książki od jej koleżanek i zwierzyła mi się, że nie wie jak ktoś mógł wpaść na pomysł prezentu książkowego,kiedy ona nie czyta bo nie ma czasu, wolałaby coś innego...Dlatego też od jakiegoś czasu nie kupuję już książek na prezenty komuś, proszę ich o listy z życzeniami i nie ma wtop. Ja natomiast na swoich listach mam książki, więc mam nadzieję, że w grudniu kilka dostanę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę to ja dostanę chyba tylko jak sama ją sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy książka jest najlepszym prezentem, nie sądzę, niewielu osobom takie robię, zwykle Rodzicom, kupuję Im książki które im się spodobają, a sama chętnie przeczytam. Jeśli chodzi o kryminały wydaje mi się, że lepszym pomysłem jest CHristie - klasyka. Co do książek Cejrowskiego, przy okazji premiery jego najnowszej książki wyszło, że wiele osób nie czyta go z zasady, więc też jest to ryzykowne. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Mikołaj zasypał książkami z Czarnej Serii. Lepiej nie mógł trafić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki pod choinkę, ale raz postanowiłyśmy wymienić się takimi właśnie prezentami z przyjaciółką - skończyło się ponowną wymianą kilka dni po świętach :D

    OdpowiedzUsuń