piątek, 5 kwietnia 2024

"Zamaskowany, zamaskowana" Aga Sotor

 6/10


     Pewnie jesteście zdziwieni widząc na moim profilu komedię romantyczną. "Zamaskowany, zamaskowana" Agi Sotor należy do kategorii książek, które omijam szerokim łukiem, a jednak dałam jej szansę. Powód mojej decyzji jest tylko jeden - patronat Emilii @ksiazka.pod.nosem

     Daniel jest polonistą i pisarzem. Niestety wraz z końcem roku szkolnego traci pracę. Jego książki kiepsko się sprzedają, a pisanie nowej nie idzie najlepiej. Wszystko to nie podoba się Monice, dziewczynie Daniela, u której mężczyzna mieszka. Według niej, jest on życiowym nieudacznikiem i sama nie wie dlaczego nadal tworzą parę.

     Autorka w ciekawy sposób pokazała toksyczną relację, gdzie to kobieta ma osobowość narcystyczną. Książka jest też o sile przyjaźni, o spełnianiu marzeń, wierze w ludzi i oczywiście miłości romantycznej.

     Lekkie pióro Agi Sotor sprawiło, że jej powieść była dla mnie miłym przerywnikiem między trudnymi tematami, o których lubię czytać. Cieszę się, że nie jest to typowy romans. Szczypta humoru skutecznie poprawiła mi nastrój, co spowodowało, że być może częściej skuszę się na tego typu literaturę.

    Gdybym była zakochana w komediach romantycznych, moja ocena książki "Zamaskowany, zamaskowana" na pewno byłaby wyższa. Ale i tak polecam. Czytajcie!

Wydawnictwo Dlaczemu

Stron: 320

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz