środa, 4 czerwca 2014

Nie zadzieraj z czarownicą / Z magią jej do twarzy - Dawid Kubiak


  Dziś chcę Wam opowiedzieć o dwóch opowiadaniach młodego pisarza z mojego miasta. 

   Nie jestem wielką fanką fantastyki, nie jestem fanką opowiadań, ale dałam radę przeczytać dwa opowiadanka o takiej właśnie tematyce. I sprawiło mi to przyjemność. 

Oba opowiadania są krótkie, przedstawiają migawki z życia pewnej czarownicy o dźwięcznym imieniu Selen i dość wybuchowym temperamencie. Co dziwne czarownica wydaje mi się być miłą osobą (o ile czarownice mogą być miłe?).

Mimo krótkiej formy autorowi udało się zaciekawić czytelnika. Styl też, moim zdaniem, stoi na przyzwoitym poziomie. Jedyne, co mogę zarzucić tym opowiadaniom to spora ilość literówek i brak znaków przestankowych, ale dobra korekta wszystko naprawi. 

 Jeśli macie ochotę na poznanie Selen i jej twórcy zapraszam Was na stronę autora na Facebooku.

Dawid Kubiak "Bo ja jestem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz