piątek, 27 czerwca 2014

Nie oceniaj książki po okładce... czyli gadaj se gadaj, ja swoje wiem.

   Nie wiem jak Wy, ja jestem zdania, że okładka jest bardzo ważna. W końcu to pierwsza rzecz jaką widzę, gdy patrzę na książkę :)

   Okładki jak wiadomo mogą być złe i dobre; ładne i brzydkie.
Jako, że jestem niepoprawną potteromaniaczką  dziś chcę Wam pokazać piękne amerykańskie okładki Harrego Pottera zaprojektowane przez znanego ilustratora Kazu Kibuishi z okazji 15-lecia pierwszego wydania. Wiele bym oddała za komplet w takiej szacie graficznej 




a tak prezentuje się cały pakiet


Niemieckie okładki też dają radę



 Ach, gdyby tak każda okładka mogła być piękną....


6 komentarzy:

  1. Super te okładki! Ja też zawsze zwracam na nie uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie jestem fanka Harry'ego muszę przyznać, że chyba każdy chciałby mieć takie okładki na swojej półce :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już te nowe okładki pottera na anglojęzycznym yt i zdecydowanie bardziej mi się podobają od wcześniejszego wydania. Jednak myślę że przejdę przez życie bez nich :p. Moje uwielbienie dla tej serii skończyło się jakieś 4 lata temu i teraz jakoś nie ciągnie mnie żeby znów przeczytać te książki. A te niemieckie okładki bleeee ohyda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amerykańskie są świetne, niemieckie jakoś mnie nie przekonują... Generalnie mam podobnie jak Ty, jeśli widzę w księgarni książkę nieznanego autora, ale z piękną okładką - kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Stwierdzam definitywnie, że amerykańskie okładki są przepiękne! Miałam okazję widzieć je na żywo na plaży we Włoszech, gdzie kilkuletni chłopiec twardo dzierżył czwartą część pod pachą i strasznie żałowałam, że nie zapytałam go, skąd takie cuda? Dzięki Tobie już wiem :) Przykro mi jedynie, że nie jest to wydanie polskie... godna byłabym ponownie zakupić całą serię, byle ją mieć w tej wersji :D Pozdrawiam :)
    [tellingthemthestory.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń