czwartek, 5 grudnia 2013

Kubuś Puchatek - Alan Alexander Milne

   

   
   Kubusia Puchatka, Misia o Małym Rozumku nikomu przedstawiać nie trzeba. Miś od 87 lat jest przyjacielem dzieci i dorosłych. I trzyma się całkiem nieźle.

   Kubusia Puchatka, Krzysia, Prosiaczka i resztę zwierzaków ze Stumilowego Lasu poznajemy w pierwszej części zatytułowanej po prostu „Kubuś Puchatek”. Autor zabiera nas do Lasu i opowiada 10 niezwykłych historyjek dzięki którym bliżej poznajemy bohaterów.. Dowiadujemy się, że Kubuś lubi przekąsić swoje małe co-nieco (na które zawsze jest dobra pora) oraz, że nie jest najmądrzejszym misiem na świcie. Prosiaczek z kolei jest malutki i strachliwy, Sowa przemądrzała, Kłapouchy wiecznie ponury, Mama – Kangurzyca nadopiekuńcza, a Maleństwo prawdopodobnie ma ADHD.


   Teoretycznie „Kubuś Puchatek” to opowieść dla dzieci, jednak lektura również dorosłym sprawi niezwykłą przyjemność, czego ja jestem doskonałym przykładem :)  

wyd.: Nasza Księgarnia
stron: 180
wydanie 2011
tytuł oryginalny: Winnie the Pooh

2 komentarze:

  1. jak byłam młodsza to go kochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę książkę.. Dawno nie czytałam, muszę ją sobie przypomnieć :D

    OdpowiedzUsuń