środa, 29 grudnia 2021

"Pamiętniki Ptaszka Staszka" Piotr Jedliński

 6/10


     Nie należy brać życia zbyt poważnie. Ta sama zasada dotyczy wyboru książek. Warto dać odpocząć umysłowi i przeczytać coś co nie wymaga myślenia, a przy okazji można się uśmiechnąć.

     Ptaszka Staszka, uroczego rysunkowego wróbelka, pierwszy raz zobaczyłam na Facebooku. Moje serce zabiło mocniej do tego stworzenia obdarzonego wyjątkowym poczuciem humoru i pięknego w swojej prostocie. Jego pamiętniki po prostu musiałam kupić. I nie były to stracone pieniądze! Dowiedziałam się mnóstwa ciekawostek o życiu ptaków. Staszek w krótkich, przeważnie jednostronicowych tekstach, wyjaśnia jak funkcjonuje ptasi świat i jak postrzega ludzi. Oczywiście wszystko napisane jest z charakterystycznym dla niego humorem. Generalnie ptaki zupełnie inaczej patrzą na życie, podchodzą do niego dość lekko i śmieją się z człowieka.

     Z całą pewnością książka poprawiła mi nastrój. Może nie turlałam się po podłodze pękając ze śmiechu, ale niewątpliwie uśmiech gościł na mojej twarzy. Nie musiałam wytężać mózgu... po prostu fruwałam z wróbelkami. Każdemu polecam taką rozrywkę!


Wydawnictwo Znak Horyzont
Stron 192

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz