piątek, 16 lipca 2021

"Wizjer" Magdalena Witkiewicz

 6/10


      Korzystaliście lub korzystacie z portali randkowych? Ja korzystałam i między innymi dlatego zainteresowałam się książką "Wizjer". Poza tym czytałam kilka powieści Magdaleny Witkiewicz i zawsze robiły na mnie dobre wrażenie. Tym razem (jak twierdzi autorka) napisała thriller. Od razu zaznaczam, że moim zdaniem to obyczajówka, ale może się nie znam.

     Laura jest młodą, samodzielnie wychowującą synka kobietą sukcesu. Kiedy po urlopie macierzyńskim rzuca pracę, w tym samym dniu dostaje nową. Zostaje analitykiem portalu randkowego MoreThanHeart, który oferuje idealne dopasowanie partnerów opierając się na badaniu DNA kandydatów. W życiu Laury dzieją się dziwne rzeczy i obfituje ono w zbyt wiele zbiegów okoliczności. Na szczęście ma przy sobie Norberta, który jest zdecydowanie kimś więcej niż przyjacielem.

     Nie chcę pisać bardziej szczegółowo o czym jest książka, bo za dużo bym zdradziła. W każdym razie "Wizjer" to jedna wielka zagadka z wątkiem miłosnym. Wiele tajemnic pozostało bez odpowiedzi, ponieważ pisarka zapowiedziała kontynuację. Z pewnością ją przeczytam.

     Książka spowodowała, że zaczęłam się zastanawiać gdzie trafiają moje dane oraz do czego wykorzystywane są informacje o mnie z portali społecznościowych. I szczerze mówiąc trochę się obawiam. Od teraz dwa razy się zastanowię zanim napiszę coś o sobie w internecie, albo w aplikacji wyrażę zgodę na dostęp do danych na moim telefonie. 

     Jak już wspominałam "Wizjer" to nie jest thriller (chyba, że w wersji soft), ale warto go przeczytać, bo to ciekawa książka, która otwiera oczy na to co się dzieje w sieci. Ma też piękną okładkę 🙃


Wydawnictwo WAB
Stron 384

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz