niedziela, 28 stycznia 2024

Siedmiu mężów Evelyn Hugo - Taylor Jenkins Reid

8/10



  Od czasu przeczytania "Daisy Jones & The Six" miałam ochotę zapoznać się bliżej z twórczością Taylor Jenkins Reid i idealna książka do tego wydawała mi się właśnie ta. Przede wszystkim z uwagi na dobre recenzje i zachwyty, które spotkałam na bookstagramie.
Ludzie, cóż to za historia!

    Evelyn Hugo to jedna z najjaśniejszych gwiazd Hollywood. I choć już dawno przestała występować na srebrnym ekranie wciąż budzi ciekawość. Monique to młoda dziennikarka, która mimo iż pracuje w poczytnym magazynie nie odniosła jeszcze sukcesu, dlatego wszyscy przeżywają sok, gdy okazuje się, że Evelyn postanawia udzielić pierwszego od lat wywiadu właśnie jej. Dziewczyna jeszcze nie wie, że to spotkanie odmieni na zawsze jej życie. Evelyn Hugo chce, alby Monique napisała jej biografię, dlatego też opowiada szczerze jak nigdy o całym swoim życiu. O ciężkiej drodze do sławy, o jej blaskach i cieniach, o przyjaźniach w świecie show- biznesu. I oczywiście o swoich siedmiu mężach i miłości swojego życia, którą nie był żaden z nich. Jaki wpływ spowiedź aktorki będzie mieć na Monique i jej życie? Przeczytajcie sami.

    Książkę pochłonęłam w 2 dni. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie, nie sposób się oderwać. I umówmy się, nie jest to literatura z wysokiej półki, ale całkiem miło można spędzić przy niej czas.
W kolejce czekają już na mnie inne książki autorki.


wyd.: Czwarta Strona
stron 536
tytuł oryginalny: The Seven Husbands of Evelyn Hugo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz