niedziela, 30 kwietnia 2023

"Ciała są super" Tyler Feder

 10/10


     Masz kompleksy związane ze swoim ciałem? Ja mam ich bardzo dużo, ale odkąd na półkę mojej pięcioletniej córki Anastazji trafiła książka Tyler Feder "Ciała są super", trochę mniej przejmuję się swoim wyglądem.

     Książka przeznaczona jest dla dzieci od 3 roku życia. Nie ma w niej zbyt dużo tekstu, ale jest on niezwykły. Autorka napisała o tym, że nie ma znaczenia Twój wygląd, bo każde ciało jest super. Możesz mieć trochę tłuszczyku, albo nie mieć go wcale, być piegowaty, nosić okulary, mieć rozstępy, nieogolone nogi, bielactwo czy inne choroby... każde ciało jest dobre! 

      Pokochałyśmy tę książkę (ja i Anastazja) nie tylko za mądry tekst, ale i za niesamowite ilustracje, pokazujące jak mogą wyglądać ciała. To bardzo piękna i ważna pozycja, ucząca dzieci (i dorosłych) postrzegania innych i akceptowania ich takimi jakimi są. Przecież najważniejsze jest to, co mamy w głowie, a ciało jest tylko dodatkiem... no i jest super!

  Polecam z całego serducha!!!

Wydawnictwo Czarna Owca

Stron: 32

Tytuł oryginału: Bodies Are Cool

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz