piątek, 15 lipca 2022

"Nie jesteś sama" Karolina Winiarska

 6/10


     Jako że mamy lato, postanowiłam dać szansę książce, która zapowiadała się na lekkie czytadło. W końcu nie muszę codziennie rozwiązywać kryminalnych zagadek. Taki reset dobrze mi zrobił.

     Głównymi bohaterkami powieści "Nie jesteś sama" są Jagoda i Kinga - siostry oraz ich matka Helena. Nie mogę również pominąć zwariowanej ciotki Zyty. Jagoda jest "brzydkim kaczątkiem", Kinga ma z pozoru szczęśliwą rodzinę. Mąż Heleny umiera i pozostawia w spadku tak beznadziejne rzeczy, że zarówno ona jak i jej córki utwierdzają się w przekonaniu, że nigdy ich nie kochał. Faktem jest, że większość czasu spędził na morzu i wydaje się, że rodzina nie była dla niego ważna. A może jednak było zupełnie inaczej?

      Dla mnie najlepsze w tej książce jest to, że daleko jej do romansu. Nie jestem w stanie czytać romantycznych histori, bo nie wierzę w miłość i strasznie mnie irytują. Oczywiście w tej powieści bohaterowie też się kochają, ale jakoś tak normalnie, bez lukru i brokatu. Dodatkową zaletą "Nie jesteś sama" jest duża dawka humoru. Może nie turlałam się ze śmiechu, ale wielokrotnie dialogi niezmiernie mnie bawiły. A to w letnim czytadle jest niezwykle ważne.

     Mamy więc do czynienia z ciepła i kobiecą powieścia, doprawioną humorem, która na pewno Was nie zawiedzie. Ja, zagorzała fanka krwawych historii, polecam książkę Karoliny Winiarskiej. To oznacza, że nie jest nudna i płytka. No i ma fajne zakończenie. Czytajcie!

Wydawnictwo Dlaczemu

Stron: 336


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz