sobota, 18 lutego 2023

"Koty. Zrozumieć wąsatego przyjaciela" Dr John Bradshaw

 10/10


     Miau, miau!!! Czy są tu kociary i kociarze? Myślę że tak i to całkiem sporo. Mam dla Was kociastyczną perełkę pt. "Koty. Zrozumieć wąsatego przyjaciela", którą napisał dr John Bradshaw.

     Libby jest kotką mieszkającą w domu z ogródkiem. Autor zaprosił czytelników i czytelniczki do spędzenia z nią jednego dnia i poznania jej sekretów. Spacerujemy więc z tą piękną kicią po okolicy, poznajemy jej opiekunki i przyjaciół, ucinamy sobie drzemki, tarzamy się w kocimiętce i robimy mnóstwo innych kocich rzeczy. W opowieści o Libby dr John Bradshaw wplótł wyjaśnienia jej zachowań oraz ciekawostki o tych wyjątkowych zwierzetach. Podczas lektury, oko cieszą słodkie kocie ilustracje.

     Ta niepozorna książka została napisana z myślą o dzieciach od dziewiątego roku życia. Dla mnie jednak nie ma to większego znaczenia, bo kocham koty i z radością czytam wszystko na ich temat. Myślę, że to w pewnym sensie zaleta, ponieważ można cieszyć się lekturą z dzieciakami.

     Nie ważne czy macie koty, czy tak jak ja, kochacie je na odległość, ta książka powinna znaleźć się w Waszych domach. Mnie absolutnie urzekła i dowiedziałam się z niej kilku ciekawych rzeczy. Człowiek całe życie się uczy, a zgłębianie wiedzy o wąsatych przyjaciołach, to czysta przyjemność. Nawet jeśli czerpiemy ją z książek dla dzieci. Czytajcie! Miau...

Wydawnictwo Czarna Owca

Stron: 120

Tytuł oryginału: Cats. Understanding Your Whiskered Friend

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz