sobota, 6 listopada 2021

"To wszystko dla ciebie" Louise Jensen

 8/10



     Moje trzecie spotkanie z twórczością Louise Jensen okazało się bardzo udane. Dwie poprzednie książki nie zrobiły na mnie większego wrażenia, ale "To wszystko dla ciebie" jest strzałem w dziesiątkę.

      Trudno mi napisać o czym jest ten wyjątkowy thriller, żeby za dużo nie zdradzić. Mogę tylko przedstawić bohaterów. Małżeństwo Lucy i Aiden mają dwóch synów: trzynastoletniego Kierona i siedemnastoletniego Connora. Młodszy z chłopców cierpi na nieuleczalną chorobę, która uniemożliwia mu normalne funkcjonowanie. Connor i jego przyjaciele Tylor i Ryan, zamieszani są w grubszą aferę, która miała miejsce na szkolnej wycieczce. Lucy zrezygnowała z pracy lekarza, żeby móc opiekować się chorym synem. A Aiden? Jest weterynarzem, który chyba zdradza żonę.

     Generalnie w tej książce zagadka goni zagadkę i niczego nie można być pewnym. Każdy coś ukrywa i zdecydowanie nie są to błahostki. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że kiedy już myślałam, że wszystko się wyjaśniło, następowało wielkie bum! i znowu traciłam trop. Jak ja uwielbiam takie książki! Od początku do końca na tym samym poziomie. Moje zainteresowanie historią nie malało nawet na chwilę. Wszystkie wątki idealnie się ze sobą łączą. Po prostu czytelnicza uczta dla wielbicieli kryminałów i thrillerów. I choć trup nie ściele się gęsto, to niedomówienia, niewiadome i napięcie dają efekt wow!

     Gwarantuję Wam, że będziecie zachwyceni i co najważniejsze, nie domyślicie się zakończenia. Ta książka to świetna rozrywka, którą szczerze polecam.

Wydawnictwo Słowne
Stron 416
Tytuł oryginału: All for You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz