czwartek, 30 stycznia 2014

Świat okołoksiażkowy

   Każdy z nas ma jakiegoś bzika. Czy to na punkcie czytania, czy też innych rzeczy.
   Ja, poza książkami, uwielbiam gadżety okołoksiażkowe. I nie chodzi mi o najnowsze modele Kindle'a bądź innych czytników. Ja wprost uwielbiam zakładki, przypinki ksiażkowe czy kubki.

   Postanowiłam pochwalić się Wam moją kolekcją :)
Zakładek mam około 24-25 (bardzo prawdopodobne, że gdybym przeszukała książki jeszcze z 5 sztuk by się odnalazło)




















Moje ulubione przypinki 














Oraz mój kubeczek :) 



A Wy? Kolekcjonujecie coś poza książakmi? 

7 komentarzy:

  1. gadżety związane z powrotem do przyszłości? :) Mam tez kilkaset kalendarzyków. Kiedyś zbierałam i mój tata do dzisiaj z przyzwyczajenia mi jakieś przynosi jak gdzieś rozdają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście podziwiam twoje zamiłowanie do gadżetów tego typu :D ja jeszcze lubię szmaciane torby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chodzę i zbieram zakładki, często można jakieś pozbierać przy różnych imprezach okolicznościowych. Za to mam album z kartkami pocztowymi, gdy ktoś gdzieś jedzie zawsze proszę o przywiezienie lub przysłanie jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja, ja swoimi gadżetami okołoksiążkowymi się nie pochwalę, bo i w sumie nie ma czym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prowadzony blog! Świetna kolekcja!
    Zapraszam na swojego: recenzujemyto.blogspot.com
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa też poluję na ten kubek :) Kubki zbieram, mam na razie 3 :D jeden dostałam na ur z napisem sexy laska, drugi z widokiem Paryża od koleżanki mieszkającej we Francji, trzeci kupiłam sobie w Niemczech z Niemieckim napisem :) Zbieram też widokówki dopiero od niedawna więc tylko kawałek ściany jest obwieszony moimi pocztówkami, natomiast mam mnóstwo od znajomych, które zajmują pół ściany :D A zakładek to posiadam ze sto :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Również namiętnie kolekcjonuję zakładki do książek! :) Trójwymiarową z matrasa z sówkami też mam w swoim zbiorze ;) niedługo pochwalę się zakładkami na swoim blogu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń