niedziela, 6 października 2024

Miraż - Camilla Lackberg, Henrik Fexeus

    

8/10

    Niedawno po raz trzeci i ostatni spotkałam się z Miną i Vincentem, bohaterami trylogii Camilli Lackberg i Henrika Fexeusa.

Policjantka znów prosi mentalistę o pomoc w rozwiązywanej właśnie sprawie - w tunelach metra znajdowane są ludzkie kości, zespół dochodzeniowy nie ma żadnych podejrzanych, żadnego punktu zaczepienia.
    Poza tym w życiu prywatnym bohaterów sporo się dzieje: do Miny wprowadza się córka, jej były mąż znika bez śladu, podobnie jak cała rodzina Vincenta, Julia zastanawia się nad rozwodem, a Ruben się zakochał. Jak w tym chaosie zapanować nad emocjami i zająć się ściganiem mordercy?

    Przyznam, że dość wcześnie domyśliłam się kto jest sprawcą gotowania ludzkich kości i zostawiania ich w tunelach, nie miałam jednak pojęcia dlaczego.
    Mimo to rozwiązanie wątku kryminalnego zaskoczyło mnie, jednak nie tak bardzo jak plot twist dotyczący jednej z głównych postaci trylogii, tu zbierałam szczękę z podłogi. Jeśli chcecie wiedzieć o co chodzi, sięgnijcie po książkę 😉


wyd.: Czarna Owca
stron 640
tytuł oryginalny: Mirage
cykl: Mentalista (tom III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz